loading...
Isf2Song - Free Donwload Best Iranian Music & Persian ...
AdMins بازدید : 89 1394/09/19 نظرات (0)

Details About The Rumors Behnam Safavi

بدون شک «بهنام صفوی» در چند ماه اخیر بیش از همه‌ خوانندگان پاپ در کانون توجهات بوده است. ماجرای تومور مغزی، جراحی و مسائل پیرامون آن باعث شد او در صدر اخبار و البته حواشی این ماه‌ها قرار بگیرد. بهنام همچنین اینبار برای نخستین بار جزئیات آلبوم چهارمش را که پر از چهره های شاخص عرصه موسیقی پاپ است، را بازگو کرده است.

* آلبوم «معجزه» که چهارمین آلبوم تو است چه ویژگی‌ای دارد؟

به نظرم در آلبوم چهارم اتفاق‌های خوبی افتاده است. چون نتیجه‌ تجربیات سه آلبوم قبلی من است و در واقع برآیند آن‌هاست. حال و هوای خاصی دارد و به نظر من جزو آثاری است که در بخش‌های مختلف اعم از ترانه، ملودی و تنظیم، خیلی پخته است. خودم خیلی دوستش دارم و مطمئنم که مردم هم دوست خواهند داشت.

* آلبوم در چه مرحله‌ای است؟

پیش‌تولید این آلبوم از یک سال و نیم قبل آغاز شد و فرایند تولید آن کمی طولانی شد. من در بخش ترانه‌ها یک دگرگونی اساسی ایجاد کردم و یک آلبوم ده قطعه‌ای را به طور کامل عوض کردم! یعنی بخشی از کارها انجام شد، اما ترانه‌ها را عوض کردیم و دوباره کار را پیش بردیم و در نهایت به قطعاتی رسیدیم که الان داریم. در حال حاضر آلبوم آخرین مراحل تولید و انتشار را سپری می‌کند و پس از انجام روال اداری به بازار خواهد آمد.

* «معجزه» چند قطعه دارد و چه کسانی در آن با تو همکاری کرده‌اند؟

این آلبوم 13 قطعه دارد که 10 ملودی را خودم ساخته‌ام، 2 ملودی را «بهنام کریمی» ساخته و یک اثر هم با آهنگسازی «صادق نورانی» در آلبوم قرار گرفته است. ترانه‌ها را افشین یدالهی، روزبه بمانی، حسین غیاثی، مریم اسدی، ساغر شفیعی، محمد کاظمی و امین بامشاد سروده‌اند. همچنین بهروز صفاریان، معین راهبر، حامد برادران، آرون حسینی، مهران عباسی، میلاد ترابی، غلامرضا صادقی، بهنام کریمی و خودم تنظیم‌های آلبوم را انجام داده‌ایم.

* در بخش ترانه و تنظیم آلبومت، اسم‌های شاخص زیادی را می‌بینیم، اما در زمینه آهنگسازی همچنان عمده آثار ساخته‌ی خود تو است. چرا در این بخش از دیگران بیشتر استفاده نکردی؟

به این دلیل که به اتفاق سایر دوستان دیدیم کار آنطور که باید از آب درآمده است و احتیاجی به این نیست که ملودیِ دیگری بگیریم. از طرفی خواننده‌ای که آهنگسازی می‌کند، با توانایی‌های خودش آشنا است و بر همان اساس آثارش را می‌سازد و شاید بهترین گزینه خودش باشد. در هر صورت اگر احساس می‌شد نیاز به کمک گرفتن از آهنگسازان دیگر هست، حتماً این کار را می‌کردم.

* این آلبوم چه زمانی منتشر خواهد شد؟

تمام برنامه‌ریزیمان بر این اساس است که «معجزه» را پیش از سال جدید و اگر همه چیز به خوبی پیش برود در بهمن ماه عرضه کنیم. اما این پیش‌بینی است و من واقعاً نمی‌توانم زمان دقیقی اعلام کنم.

* از میان قطعات آلبوم، کدام قبلاً منتشر شده است؟

قطعات «خدا» و «حیف» با تغییراتی در تنظیم در آلبوم قرار گرفته‌اند.

* و این ماجرای به کما رفتن چطور؟

ماجرای به کما رفتن شایعه‌ای بیش نبود. در ابتدای هر ماه، من پنج روز دوره‌ شیمی درمانی می‌گذرانم و طی آن باید در استراحت کامل و دور از استرس و فشار باشم و فعالیت خاصی نکنم. متأسفانه من این مسئله را رعایت نکردم و مشغول کار روی آلبوم بودم و مدت زیادی هم نخوابیده بودم! از طرفی یکی از داروهای من که فنی تویین نام دارد، گاهی با تمودال (همان کپسول شیمی درمانی) تداخل دارویی ایجاد می‌کند. آن خستگی و فشار با تداخل دارویی همراه شد و باعث شد هنگام کار بی‌هوش شوم و دیگر متوجه چیزی نشدم.

آن روز میلاد لطیفی -که در ماه‌های اخیر پیگیر کارهای من در بیمارستان بود و زحمات زیادی کشید- مشهد بود. همسر من بعد از وقوع آن اتفاق سراسیمه با میلاد تماس گرفت و با دستپاچگی گفت که بهنام از هوش رفته. میلاد صبح روز بعد خودش را به تهران رساند و من بعد از به هوش آمدن او را در بیمارستان دیدم. اینکه این شایعه از کجا شکل گرفته را نمی‌دانم. شاید همین ماجرای بی‌هوش شدن من تحت عنوان «کما» بازتاب پیدا کرده است. من تحت تأثیر داروهای ضدتشنج، بی‌هوش و در بیمارستان بستری بودم، اما به کما نرفته بودم. این دو، دو چیز متفاوت هستند.

پس از 24 ساعت بستری بودن در بیمارستان، پزشکان اجازه دادند با سرم و با رعایت جوانب احتیاط به خانه منتقل شوم. در این مدت همسرم نگذاشت از اخبار فضای مجازی مطلع شوم و من چند روز بعد متوجه شایعه‌ها شدم. به هر حال اصل ماجرا این بوده است و من به خاطر تداخل دارویی در بی‌هوشی بودم، نه کما.

* در حال حاضر وضعیت جسمی‌ات چطور است؟

خدا را شکر اوضاع عمومی‌ام خیلی بهتر است. استراحت می‌کنم و دستورات دارویی را هم رعایت می‌کنم تا انشاالله مشکلی پیش نیاید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14787
  • کل نظرات : 268
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 475
  • آی پی دیروز : 161
  • بازدید امروز : 4,210
  • باردید دیروز : 434
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,644
  • بازدید ماه : 4,644
  • بازدید سال : 87,981
  • بازدید کلی : 2,725,890