loading...
Isf2Song - Free Donwload Best Iranian Music & Persian ...
AdMins بازدید : 97 1393/03/22 نظرات (5)

جام جهانی 2014 برزیل |‌ اصلاعات کامل

کامل ترین اطلاعات درباره ی جام جهانی سال 2014

تاریخ شروع بازی های جام جهانی 2014: از 23 خرداد 1393 

زمان مسابقات هر بازی: ساعات 20:30--ساعات 11:30--ساعات 12:30--ساعات 5:00

===========================================================

فیفا امنیت جام جهانی برزیل را تضمین می کند

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) وعده داد در جام جهانی سال آینده ماجرای خشونت هواداران که روز یکشنبه در ورزشگاهی در برزیل رخ داد، تکرار نخواهد شد.

به گزارش شینهوا، درگیری هواداران دیدار لیگ میان اتلتیکو پارانائنسه و واسکو داگاما را برای یک ساعت متوقف کرد که به مجروح شدن چهار تن منجر شد.

فیفا این حادثه را اتفاق بسیار بدی برای فوتبال برزیل بیان کرد.

فیفا و کمیته برگزاری جام جهانی 2014 هر گونه خشونت را محکوم و اعلام کردند چنین حوادثی نباید در هیچ ورزشگاهی رخ دهد.

فیفا اعلام کرد برای جام جهانی 2014 طرح امنیت بسیار جامعی برای تضمین امنیت هواداران، بازیکنان و سایر اشخاص ذیسهم در برگزاری این تورنمنت به مورد اجرا گذاشته می شود. 

دادستانی برزیل اعلام کرد در مورد حادثه روز یکشنبه در ورزشگاه ایالیت سانتا کاتارینا تحقیق می کند. 

نیروهای پلیس که براساس یک قانون محلی حق حضور در رویدادهای خصوصی را ندارند، وقتی به محل حادثه رسیدند با گلوله های پلاستیکی هواداران را متفرق کردند.

افزایش خشونت در ورزشگاهها باعث نگرانی مقامات برزیلی شده است.

 


ستاره‌های ایران در جام‌جهانی معرفی شدند

یک سایت اسپانیایی در گزارشی به بررسی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی 2014 پرداخت و جواد نکونام، اشکان دژآگه و مسعود شجاعی را به عنوان ستاره‌های ایران توصیف کرد.

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی ایران یکی از 32 تیم حاضر در جام‌جهانی برزیل است که تابستان آینده باید در گروه F جام‌جهانی با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین بازی کند.

پایگاه اینترنتی "VAVEL" در گزارشی به بررسی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و نوشت:‌ ایران به عنوان تیم نخست گروهش در انتخابی جام‌جهانی مسافر برزیل شد. آنها در بازی‌های انتخابی بالاتر از کره‌جنوبی و ازبکستان قرار گرفتند تا ایران چهارمین حضورش را در جام‌جهانی تجربه کند. ایران پیش از این سه بار در سال‌های 1978 ، 1998 و 2006 حضور در بزرگ‌ترین رویداد جهان را تجربه کرده است.
 


* آرژانتین (1978)

در دوره‌ای که از قاره آسیا تنها یک تیم مجوز حضور در جام‌جهانی را دریافت می‌کرد، ایران توانست با کنار زدن تیم‌هایی نظیر کره‌جنوبی، هنگ‌کنگ، استرالیا و کویت اولین حضورش در جام‌جهانی تجربه کند. ایران در جام‌جهانی آن سال در گروه چهار با تیم‌های پرو، آرژانتین و اسکاتلند قرار گرفت اما تنها نتیجه‌ خوب ایران در جام‌جهانی کسب یک تساوی برابر اسکاتلند بود تا با مسابقات خیلی زود خداحافظی کند.

* فرانسه (1998)

ایران با برتری برابر استرالیا به عنوان آخرین تیم جواز حضور در جام‌جهانی فرانسه را به دست آورد. ایران در گروه F جام‌جهانی با تیم‌های آلمان، یوگسلاوی و آمریکا قرار گرفت. ایران که در آن سال لقب "شاهزاده‌های پارسی" را داشت در اولین بازی با یک گل مغلوب یوگسلاوی شد اما بزرگ‌ترین افتخار فوتبالی ایران در جام‌جهانی در همین دوره رقم خورد جایی که موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک آمریکا را شکست دهد و برای اولین بار پیروزی در جام جهانی را تجربه کند.
 


* آلمان (2006)

ایران سومین حضورش را در جام‌جهانی خیلی زود تجربه کرد و به عنوان تیم دوم بعد از ژاپن مسافر آلمان شد اما در این دوره نیز با یک تساوی و دو شکست تیم آخر گروه خود لقب گرفت. تنها امتیاز ایران در آن دوره تساوی یک بر یک برابر آنگولا در شهر لایپزیگ بود.
 


* برزیل (2014)

ایران که از سال 2011 کارلوس کی‌روش را به عنوان سرمربی در کنار خود می‌بیند مقتدرانه بلیت برزیل را نهایی کرد. کی‌روش پیش از حضور در ایران سابقه هدایت تیم‌هایی نظیر رئال‌مادرید و تیم ملی پرتغال را در کارنامه خود دارد. علاوه بر آن دستیار سرآلکس فرگوسن در منچستریونایتد بود. کارنامه کی‌روش در تیم ملی ایران کارنامه قابل احترامی است. او در 32 بازی هدایت ایران را برعهده داشته و به 18 برد، 10 تساوی و تنها چهار بار باخت رسیده است. علاوه بر ایران با سه دوره قهرمانی در جام ملت‌های آسیا تیم قابل احترامی است.

تیم ملی ایران در جام‌جهانی 2014 چندین بازیکن بزرگ را در ترکیب خود دارد که می‌توان از مسعود شجاعی یاد کرد که پس از چند فصل حضور در اوساسونا این فصل در تیم لاس‌پالماس توپ می‌زند. اشکان دژآگه دیگر بازیکن بزرگ ایران است که در لیگ برتر انگلیس لباس فولام را بر تن می‌کند. البته نباید از نقش جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران نیز غافل بود.

هافبک مرکزی 33 ساله از سال 2009 با خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا، بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران را بر بازوی خود بسته است. نکونام پس از جام‌جهانی 2006 به اوساسونا پیوست و شش فصل با این تیم در لیگا توپ زد تا این که به استقلال ایران پیوست. جواد نکونام 141 بازی ملی با تیم ملی ایران در کارنامه خود داشته و تنها هشت بازی تا رسیدن به رکورد 149 بازی علی دایی فاصله دارد.

مت بلیط مسابقات جام جهانی 2014 برزیل چقدر است ؟

برای گرفتن بلیت جام جهانی 2 راه وجود دارد. 1- بلیت‌های تیمی 2- بلیت‌های گروهی. بلیت‌های تیمی بلیت‌هایی هستند که هواداران فوتبال بلیت‌های یک تیم خاص در یک تورنمنت را خریداری می‌کنند و راه دوم بلیت گروهی است که در آن هواداران فوتبال بلیت‌های یک مرحله خاص گروهی، حذفی ، نیمه نهایی یا فینال را خریداری می‌کنند. 

اگر می‌خواهید هر 3 دیدار تیم ملی ایران را در جام جهانی آن هم در بهترین قسمت ورزشگاه ببینید باید یک میلیون و 800 هزارتومان پرداخت کنید. البته برای قسمت‌های متوسط یک میلیون و سیصد هزار تومان و ارزان‌ترین آن نیز نهصد هزار تومان خواهد بود. 

اما اگر دوست دارید که برای دیدن بازی‌های تیم‌های مختلف به جام جهانی بروید و از این رویداد بزرگ لذت ببرید قیمت‌ها به شرح زیر است: 

قیمت‌ بلیت‌های دیدار افتتاحیه جام جهانی 2014 که بین برزیل و یک تیم که هنوز مشخص نشده بین 660 هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان است. قیمت بلیت‌ها در مرحله گروهی کاهش خواهد داشت. ارزان‌ترین بلیت در مرحله گروهی 270 هزار تومان است. برای هوادارانی که می‌خواهند بازی‌های مرحله دوم را از نزدیک تماشا کنند قیمت بلیت‌ها از (330 هزار تومان تا 660 هزار تومان) یک چهارم نهایی (490 هزار تومان تا 990 هزار تومان) نیمه نهایی (820 هزار تومان تا 2 میلیون تومان ) و دیدار فینال (یک میلیون و 300 هزار تومان تا 3 میلیون تومان) خواهد بود. البته در صورتی که این بلیت‌ها به بازار سیاه برسد قطعا تا چند برابر خرید و فروش خواهد شد. 

اولین مرحله خرید اینترنتی بلیت‌های جام جهانی از 5 نوامبر تا 28 نوامبر طول کشید. زمان‌های دیگر برای خرید بلیت‌های جام جهانی از 8 دسامبر تا 30 ژانویه، 28 فوریه تا یک آوریل و آخرین مرحله خرید اینترنتی بلیت‌های جام جهانی از 5 آوریل شروع خواهد شد و تا 13 جولای ادامه خواهد داشت.


شنایی با همگروه‌های تیم‌ ملی در جام‌جهانی

آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین سه تیمی هستند که ایران در جام‌جهانی 2014 با آنها پیکار خواهد کرد. 


قرعه‌کشی جام‌جهانی برزیل انجام و ایران در گروه F با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی همگروه شد. در زیر نگاهی به تیم‌های همگروه ایران در جام‌جهانی 2014 برزیل می‌اندازیم. 


آرژانتین: 

سرگروه آمریکای جنوبی نیازی به معرفی ندارد. آرژانتین در دور مقدماتی موفق شد قاطعانه به جام‌جهانی صعود کند. آنها با گلزنی‌های لیونل مسی و گونسالو هیگواین صعود خود را به جام‌جهانی خیلی زود قطعی کردند. 


سرمربی: آلخاندرو سابه‌یا 

جمعیت: 42 میلیون نفر 

افتخارات در جام‌جهانی: 2 قهرمانی 1978 و 1986 

کاپیتان: خاویر ماسکرانو (بارسلونا) 

ستاره: لیونل مسی (آرژانتین) 

شانس قهرمانی: 2 به 11 

آرژانتینی‌ها آخرین باری که توانستند قهرمان جهان شوند در سال 1986 بود که با جادوی مارادونا به این مهم دست یافتند. چهار سال بعد آرژانتین در جام‌جهانی 90 بر سکوی دوم ایستاد اما پس از آن دوران افت فوتبال آلبی‌سلسته شروع شد و این تیم تا پایان سال 2002 عملکرد چندان خوبی در جام‌جهانی نداشت. آرژانتین با هدایت پکرمن در جام‌جهانی 2006 توانست عملکرد خوبی داشته باشد اما در نهایت به سد آلمان برخورد کرد و در ضربات پنالتی شکست خورد تا از جام جهانی وداع کند. آرژانتینی‌ها در جام جهانی 2010 با هدایت مارادونا توانستند صعودی قاطعانه داشته باشند. آن‌ها توانستند کره جنوبی، نیجریه و یونان را شکست داده و قاطعانه به دور دوم جام جهانی صعود کند. آرژانتین در دور دوم به مصاف مکزیک رفت و با درخشش کارلوس توس موفق شد 3 بر یک این تیم را شکست دهد و به جمع هشت تیم برتر جهان صعود کند اما در این مرحله آلمان موفق شد با 4 گل این تیم را تحقیر کند تا آرژانتین با جام جهانی وداع کند. 


نیجریه: 

جمعیت: 17 میلیون نفر 

افتخارات در جام جهانی: حضور در دور دوم جام جهانی 1994 و 1998 

سرمربی: استفان کشی که مانند کارلوس کی‌روش از سال 2011 هدایت نیجریه را بر عهده داشته است. این سرمربی 51 ساله در زمان بازیگری مدافع بود. 

ستاره: یان اوبی میکل (چلسی) هافبک باسابقه تیم ملی نیجریه مدت‌ها در تیم چلسی به عنوان بازیکن ثابت بازی می‌کند.

نیجریه تیمی مستحکم در قاره آفریقا بود که موفق شد در گروه F بالاتر از تیم‌های مالاوی، کنیا و نامیبیا به دور نهایی انتخابی جام جهانی صعود کند و در آنجا موفق شد با نتیجه 4 بر یک اتیوپی را از پیش رو بردارد تا مسافر برزیل شود. هرچند نیجریه با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد اما ستاره‌هایی نظیر احمد موسی یا اوبی‌ میکل،‌ ویکتور آنی‌کبه ستاره‌های این تیم محسوب می‌شوند. همچنین آنها در خط حمله شولا آمه اوبی را دارند که وظیفه گلزنی نیجریه را بر دوش می‌کشد. 

بوسنی: 

بوسنی برای اولین بار است که حضور در جام جهانی را تجربه می‌کند. کشوری با تنها 4 میلیون جمعیت موفق شد با قرار گرفتن در رده نخست گروه خود بالاتر از یونان به جام جهانی صعود کند و یونان را به پلی‌آف بفرستد. 


ستاره تیم فوتبال بوسنی ادین ژکو محسوب می‌شود که در تیم منچسترسیتی یک مهاجم قابل است. آن‌ها که تاکنون طعم حضور در جام جهانی را نچشیده‌اند امیدوار هستند تا بتوانند زیر نظر سافت سوسیچ شگفتی‌ساز شوند. 

جمعیت: 4 میلیون نفر 

سرمربی: سافت سوسیچ 

ستاره: ادین ژکو 

کاپیتان: امیل اسپاسیچ و میرالم پیانیچ

 

آب و هوای برزیل چگونه است ؟

برزیل پنجمین کشور بزرگ دنیاست که 3 منطقه آب و هوایی متفاوت دارد. 

به همین خاطر شرایط آب و هوایی در کشور برزیل به اینکه قرار است در کدام شهر تیمتان بازی کند بستگی دارد. 

در نظر بگیرید بین بواویستا در شمال برزیل با پورتو آلگره در جنوب 3 هزار مایل فاصله است و طبیعی است که در کشور برزیل شاهد آب و هوا و اقلیم گوناگون باشیم. 

جام جهانی در فصل زمستان در برزیل برگزار خواهد شد و به همین خاطر رطوبت هوا یک عامل اصلی برای تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی خواهد بود.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وضعیت خودمان:(تیم ملی)


تیم ملی ایران شرایط ویژه ای پیدا کرده  بعد از 5 بازی و فقط 2 گل زده ، امید مردم ایران و کی روش را برای صعود کمرنگ و کمرنگ تر کرده بود اما بازگشت جباری جان تازه ای به تیم ملی خواهد داد .عملکرد ضعیف مهاجمان که جای خود اما نبود یک هافبک طراح و بازیساز کاملا احساس میشد . پاس های جباری میتواند در کناره ها برای خلعتبری و دژاگه و در عمق برای قوچان نژاد کارگشا باشد. به خصوص بازی با قطر که با این وضع عبور از دفاع قطر کار بسیار دشواری است . ایران باید از قطر و لبنان 6 امتیاز کامل را بگیرد. وگرنه صعود ما بسیار دشوار تر از قبل خواهد شد ، بازی آخر در سئول کره جنوبی و مقابل هزاران تماشاگر کره ای خواهد بود. در ضمن تیم ملی باید سهمیه مستقیم را بگیرید زیرا در صورت سوم شدن و برد احتمالی مقابل نماینده گروه دیگر ، حریف تیمی از آمریکای جنوبی خواهد شد که رد شدن از این مانع برای صعود ، به نظر برای این تیم ملی کاری با درصد موفقیت کمی خواهد بود. همچنین استفاده از احسان حاج صفی میتواند چپ تیم ملی را  زهردار کند . حاج صفی که هم در دفاع هم در حمله بازیکن توانایی نشان داده که به گفته کارشناسان در این 3 بازی میتواند کمک زیادی به تیم ملی بکند. کارلوس کی روش باید از تمام توانایی ایران برای صعود استفاده کند حتی اگر قرار باشد 11 نفر تیم ملی را عوض کند و یا حتی 1 بازیکن ازاستقلال و پرسپولیس را دعوت نکند باید این کار را انجام دهد بازیکنان اشباع شده امتحان خود را پس داده در این موقعیت باید از بازیکن آماده ، با انگیزه و جوان استفاده کرد هنوز هم برای صعود وقت است . ایران باید در جام جهانی 2014 حضور پیدا کند و به امید خدا این اتفاق خواهد افتاد همه باد از تیم ملی و کی روش تا آخرین لحظه حمایت کنیم 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انتخاب میزبان:

فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) در ۷ مارس ۲۰۰۳ اعلام کرد که مسابقات جام جهانی فوتبال در آمریکای جنوبی برگزار خواهد شد. این هم بدین منطور بود که پس از جام جهانی فوتبال ۱۹۷۸ آرژانتین، مسابقات به صورت دوره ای در قاره های مختلف جهان برگزار شود.

در ۳ ژوئن ۲۰۰۳ ؛ کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول) در ابتدا اعلام کرد که ۳ کشور آرژانتین، برزیل و کلمبیا خواهان میزبانی جام جهانی ۲۰۱۴ هستند. اما در ماه مارس ۲۰۰۴، کونمبول اعلام کرد که انجمن به اتفاق آراء رأی به میزبانی برزیل داده اند. در طول ابن ماه، کلمبیا تصمیم گرفت که بر پیشنهاد خود مصمم باشد و به طور رسمی در دسامبر ۲۰۰۶ نامزدی خود را اعلام کرد؛ این در حالی بود که برزیل یک هفته پیش نامزدی خود را به طور رسمی اعلام کرده بود. با این حال، کلمبیا در آوریل ۲۰۰۷ رسمأ از پیشنهاد خود عقب نشینی کرد.

با این حال فقط برزیل نامزد ميزباني جام جهاني ۲۰۱۴ بود، که در ۳۰ اکتبر ۲۰۰۷؛ فیفا پس از جلسه‌ي كميته‌ي اجرايي اين فدراسيون، برزيل را به عنوان ميزبان اين مسابقات معرفي كرد.

این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. اولین بار برزیل در سال ۱۹۵۰ میزبان جام جهانی بود. برزیل بعد از مکزیک، ایتالیا، فرانسه و آلمان پنجمین کشوری است که برای دومین بار میزبان جام جهانی می‌شود. در هر چهار دوره قبلی که مسابقات در آمریکای جنوبی برگزار شده تیم‌های این قاره به قهرمانی رسیده‌اند (دو بار آرژانتین و دو بار اروگوئه) اما برزیل تاکنون نتوانسته در کشور یا قاره خود قهرمان رقابت ها شود.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

توضیحات مختصری دیگر برای کامل شدن اصلاعات World Cup 2014 Brazil:

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن۲۰۱۴ تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل بر‌گزار می‌شود. اولین بار برزیل در سال ۱۹۵۰ میلادی میزبان جام جهانی بود و این بار دومی است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. بعد از مکزیک، ایتالیا، فرانسه و آلمان برزیل پنجمین کشوری است که برای دومین بار میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور دارند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند.

در این رقابت ها ۶۴ مسابقه در ۱۲ شهر مختلف برزیل برگزار خواهد شد. در این دوره از مسابقات تمامی قهرمانان ادوار قبلی یعنی برزیل، ایتالیا، آلمان، آرژانتین، اروگوئه، اسپانیا و فرانسه حضور دارند. اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی مسابقات است. این تیم اروپایی در جام جهانی ۲۰۱۰ با پیروزی بر هلند در فینال جام را به خانه برد.

نشان رسمی این جام، جمعه ۱۸ تیر ۱۳۸۹ با برگزاری مراسمی در ژوهانسبورگرونمایی شد. در این مراسم علاوه بر سپ بلاتر، داسیلوا رییس جمهوری برزیلریکاردو تکسریا رییس فدراسیون فوتبال برزیل، کافو، روبرتو کارلوس، روماریو وکارلوس آلبرتر تورس و کارلوس آلبرتو پریه حضور داشتند نماد جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، تندیس جام قهرمانی است که ۲ دست سبز رنگ روی آن و یک دست زرد زیر آن قرار دارد.[۱]

فروش بلیط‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ۲۰ آگوست ۲۰۱۳ شروع می‌شود. قرار است ۳٫۳ میلیون بلیط از طریق سایت رسمی فیفا (FIFA.COM) به فروش می‌رسد. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته، ۳۲ تیم حضور دارند که ۱۳ تیم از اروپا، ۴ تیم از آسیا، ۵ تیم از آمریکای جنوبی به غیر از برزیل میزبان بازی‌ها، آفریقا با ۵ و آمریکای شمالی و دریای کارائیب با ۴ سهمیه در جام جهانی برزیل شرکت خواهند شد.

طراحی پوستر این جام توسط کارن هایدینگر، طراح برزیلی انجام شده است. این پوستر شامل نقشهٔ برزیل است که از خطوط پاهای بازیکنان تشکیل شده است.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جوایز نقدی:

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) مبلغ جوایز نقدی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را ۵۷۶ میلیون دلار تعیین کرد که افزایش دست کم یک سوم را نسبت به جام جهانی ۲۰۱۰ نشان می دهد. جوایز نقدی جام جهانی ۲۰۱۰ در آفریقای جنوبی ۱۴۰ میلیون دلار کمتر و مبلغ ۴۲۰ میلیون دلار بود. جوایز نقدی جام جهانی ۲۰۱۴ افزایش حداقل ۳۷ درصدی را نسبت به دوره گذشته نشان می دهد. علاوه بر این ۷۰ میلیون دلار هم از طریق فدارسیون‌های کشورها، بین باشگاه‌هایی که بازیکنان آن ها در ماه ژوئن ۲۰۱۴ در جام جهانی شرکت می‌کنند، توزیع خواهد کرد، این مبلغ هم نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است. فیفا ۱۰۰ میلیون دلار دیگر هم تحت عنوان "برنامه حمایت از باشگاه‌" برای حمایت از باشگاه‌‌هایی که بازیکنانانشان در جام جهانی شرکت دارند در نظر گرفته است. این برنامه که در سال ۲۰۱۲ راه اندازی شده، همه بازی‌ها در هر سطحی که در تقویم بین‌المللی فوتبال درج شده، از تاریخ اول سپتامبر ۲۰۱۲ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۴، را در بر می‌گیرد.

میزان پاداش‌های نقدی اختصاص داده شده در جام جهانی ۲۰۱۴ به شرح زیر است:

  • ۱٫۵ میلیون دلار برای هر یک از ۳۲ تیم حاضر در مرحله گروهی جام جهانی؛
  • ۸ میلیون دلار برای تیم ملی صعود‌کننده از مرحله گروهی و حضور در جمع ۱۶ تیم برتر جام؛
  • ۹ میلیون دلار برای ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی؛
  • ۱۴ میلیون دلار برای هری یک از ۴ تیمی که به نیمه نهایی می‌رسند؛
  • ۲۰ میلیون دلار برای تیم چهارم جام جهانی؛
  • ۲۲ میلیون دلار برای تیم سوم جام جهانی؛
  • ۲۵ میلیون دلار برای نایب قهرمان جام قهرمانی؛
  • ۳۵ میلیون دلار برای قهرمان جام جهانی.
  • --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • کمپ تیم ها:
    Cuiaba Arena.jpg Amazonia Arena.jpg Natal, Brazil - Arena das Dunas.jpg Arenadabaixada2.jpg

    کمپ تیم ها

    محل اصلی کمپ ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ پیش از این در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۱۴ اعلام شد و تیم ها در ۲۶ شهر و ۹ ایالت برزیل پخش خواهند شد. همه ی این ایالت ها در ساحل اقیانوس اطلس قرار دارد. سائوپائولو یکی از ایالت های مشهور جنوبی برزیل بیش ترین تعداد میهمان را خواهد داشت. ۱۵ کشور در این ایالت اقامت خواهند داشت. در این فهرست به ترتیب ریو دژانیرو با ۴ میهمان، باهیا و میناس گرایس با ۳ میهمان، پارانا و اسپیریتو سانتو هر کدام با ۲ میمهان و آلاگواس، سرژیپه و ریوگرانده دو سول (ریو گرانده ی جنوبی) هر کدام با تنها یک میهمان قرار دارند.

  • ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • هزینه های جام جهانی:

    مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی جهان، گران ترین رقابت های تاریخ این مسابقات می باشد.

    به گزارش اسکای اسپورتس، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرده است که تمامی تقریباً ۳٫۳ میلیون بلیت مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل فروخته شده و به علاقمندان در مورد فروش بلیت های تقلبی هشدار داده است.

    سود تجاری حاصل از برگزاری این مسابقات نیز نزدیک به ۴ میلیارد دلار برآورد شده است و مسوولان برگزاری جام جهانی معتقدند حدود ۲ میلیارد دلار صرف برگزاری این رقابت ها خواهد شد.

    با وجود این جروم والکه دبیر کل فیفا گفت: موفقیت مالی به دست آمده است. ما تا کنون این تعداد بلیت نفروخته بودیم.

    فیفا پیش از این مبلغ ۲۲۱٫۶ میلیون دلار به کمیته برگزاری جام جهانی برزیل پرداخت کرده است و بعد از حل اختلافات در مورد خدمات اساسی، مبلغ بیشتری نیز پرداخت خواهد شد.

    فیفا اوایل سال جاری پرداخت تقریبا ۲۰ میلیون دلار برای نصب ژنراتورهای فوق قوی مورد نیاز برای پخش مسابقات را تصویب کرد.

    جایزه نقدی برای قهرمان این رقابت ها نیز رکورد ۳۵ میلیون دلار اعلام شده است.

    اما برزیل کشور میزبان بیشترین هزینه را برای برگزاری این مسابقات انجام داده است. مبلغی حدود ۱۴ میلیارد دلار.

    این مبلغ کلان شامل بازسازی و ساخت ورزشگاه های جام جهانی، توسعه زیرساخت ها و اجرای برنامه های لجستیکی و امنیتی نیز می شود.

    دبیر کل فیفا تأکید کرده است که ۷ درصد از درآمد حاصل از برگزاری جام جهانی صرف ورزش فوتبال خواهد شد.

    مبلغ ۳۵ میلیون دلاری که به عنوان پاداش نقدی به تیم قهرمان جام جهانی داده می شود کمتر از یک درصد از سودی است که فیفا در چهار سال گذشته از طریق معاملات تجاری خود به دست آورده است.

    در این میان تلویزیون هایی که مسابقات را پخش می کنند و حامیان مالی بیشترین سهم را در ۴ میلیارد دلار درآمد فیفا دارند.

    شبکه های تلویزیونی اروپا با پرداخت حدود ۱٫۷ میلیارد دلار بیشترین مبلغ را پرداخت کرده اند و شش حامی مالی نخست فیفا شامل آدیداس، کوکاکولا، شرکت هوایی امارات، شرکت خودروسازی هیوندای و شرکت های سونی و ویزا در مجموع سالانه ۱۷۷٫۱۲۵ میلیون دلار پرداخته اند که کل مبلغ در چهار سال ۷۰۸٫۵ میلیون دلار می شود.

    اسپانسرهای درجه دوم نیز در مجموع ۵۲۴ میلیون دلار پرداخت می کنند. حدود ۱۲۰ میلیون دلار نیز از سوی اسپانسرهای داخلی برزیل پرداخت شده است.

    بخش اعظم درآمدهای فیفا مربوط به پخش تلویزیونی مسابقات است.

    فینال دو تیمی اسپانیا و هلند در جام جهانی ۲۰۱۰ حدود ۵۳۰ میلیون بیننده در سراسر جهان داشت و بیش از ۹۰۰ میلیون نفر حداقل یک دقیقه از این مسابقه را از تلویزیون تماشا کردند.

    خوانندگان جام

    در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۴، فیفا و سونی میوزیک اعلام کردند که آواز رسمی این دور از مسابقات به نام «We Are One» است که توسط پیت‌بول، جنیفر لوپز و کلودیا لیتاجرا خواهد شد.[۱۰]

    تکنولوژی های مورد استفاده در جام جهانی 2014

    شرکت آلمانی GoalControl در زمینه تجزیه و تحلیل بی‌‌درنگ (real time) تصویر در رویدادهای ورزشی فعالیت می‌کند. توسعه و به‌کارگیری سیستم‌های بینایی مبتنی‌بر دوربین که در زمینه شناسایی و ردیابی سه بعدی اشیای متحرک در صحنه‌های پیچیده‌ای نظیر رقابت‌های فوتبال قابل استفاده هستند، از تخصص‌های این شرکت است. این شرکت دو محصول دارد که هر دو را می‌توان در فوتبال مورد استفاده قرار داد. یکی از این محصولات، سیستم GoalControl-4D است که مورد تأیید فیفا قرار گرفته و با نصب در دوازده استادیوم میزبان بازی‌های جام جهانی برزیل، GLT را برای نخستین‌بار در جام جهانی به کمک داوران می‌آورد. سیستم GoalControl-4D به 14 دوربین پرسرعت مجهز است که روی سقف و گرداگرد زمین فوتبال نصب می‌شوند. از این میان، هفت دوربین برای هر دروازه در نظر گرفته شده است که هر دوربین در هر ثانیه 500 فریم 3d ایجاد می‌کند. دوربین‌ها به یک سیستم کامپیوتری پردازش تصویر قدرتمند متصل هستند که حرکات همه اشیای موجود در زمین را ردیابی کرده و بازیکنان، داوران و موارد اضافی را حذف و فقط توپ را باقی می‌گذارد و با دقت میلی‌متری موقعیت سه بعدی توپ را محاسبه می‌کند. از طرفی همه تصاویر مربوط به گل‌ها و توپ‌هایی که به احتمال گل خواهند شد را ذخیره می‌کند و در نتیجه هر زمان که لازم بود می‌توان آن‌ها را بازپخش کرد. موقعیت توپ، پیوسته و خودکار و به‌طور سه بعدی ثبت می‌شود و گل با دقت تا 5 میلی‌متر شناسایی می‌شود. اگر توپ از خط دروازه عبور کند، واحد پردازش مرکزی در کمتر از یک ثانیه به‌طور خودکار سیگنال رادیویی رمزگذاری شده‌ای را به ساعت داور ارسال می‌کند.[۱۱]

    این مطالب فقط و فقط با کمک وبسایت ویکی پدیا نوشته شده است

    کپی آزاد است=اما فقط با منبع ذکر مجاز است
    نویسنده گان:امین-سالار-فرهاد-سینا
    با کمک:Website Wiki Pedia
    انتشار کنندگان:اصفهان سانگ و رادیو جوان و ویکی پدیا
    -------------------------------------------------------------------
    توجه:نتیجه ی بازی ها در اصفهان سانگ اعلام میشود
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط farhad در تاریخ 1393/04/04 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

bist.....tnxxxxxx.very nice
range fontesho kawsh behtar minevishtidشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Mehrnazzz در تاریخ 1393/04/04 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

kheyli Matalebe khobi boood.....isf song mamnon.....faghat ye chizi---natayej mosabeghe ha ram zood tar begid.....tnx

این نظر توسط صابر اعظمی در تاریخ 1393/04/03 و 13:20 دقیقه ارسال شده است


با سلام خدمت شما

blue4music |بروز ترین مرجع موزیک و ویدیو و فیلم

در جهت پرطرفدار شدن سایت یا محصولات و خدمات اینترنتی خود و ایجاد آگهی کاربران دنیای مجازی از وجود خدمات شما به ما مراجعه فرمایید.ما میتوانیم با تبلیغات خود خدمات خوب و بی نقص شما را به گوشه چشم کاربران دنیای مجازی برسانیم.جهت آگهی با ایمیل سایت یا نیز میتوانید.با مدیر سایت در تماس باشید.
Blue4music بسیار پایین بوده و حتما نظر شما را جلب خواهد کرد. در ضمن حق تعرفه های سایت

با تشکر مدیر سایت Blue4music

blue4music |بروز ترین مرجع موزیک و ویدیو و فیلم

wWw.Blue4Music.tk

wWw.Blue4Music.Rzb.ir

WwW.Blue4Music.R98.ir

blue4music.info@gmail.com

این نظر توسط امین در تاریخ 1393/03/29 و 23:37 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون................اطلاعات خوبی دادید
فقط عکساشو بیشتر میکردید......
پاسخ : والا دادا ما تا جایی که تونستیم با رادیو جوان و ویکی پدیا گشتیم

بخدا عکسا به درد بخورش همینا بودن....شرمندم dg نمیدونم کوجا رو بگردم

این نظر توسط saeed در تاریخ 1393/03/23 و 13:12 دقیقه ارسال شده است

امسال برزیل قهرمان..............معلومهشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14787
  • کل نظرات : 268
  • افراد آنلاین : 145
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 532
  • آی پی دیروز : 166
  • بازدید امروز : 1,219
  • باردید دیروز : 630
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 7,122
  • بازدید ماه : 7,122
  • بازدید سال : 90,459
  • بازدید کلی : 2,728,368